zaterdag 6 april 2024

Temperatuur deken, haken met ander garen

Wist je dat je het deken ook kan haken 
met het garen waar jij het liefst mee haakt?
Het patroon is gratis!
Klik hier voor alle blogberichten rond mijn temperatuur deken van Eddna.
 

Zelf ben ik van de perfectie en zag ik dat ik eind februari 
een fout had gemaakt bij het aaneen haken van de blokjes.Dus haalde ik er 12 weer uit en deed het opnieuw.
Goed opletten is dus de boodschap...

Er zijn haaksters, die door het zien van mijn deken,
ook gestart zijn. 
Wat ik heel tof vind.
Ik kreeg van Veerle en Mieke al hun 'tussenstand' door.
Waarvoor dank jullie wel!

💙💙💚💙💙

Veerle (Facebook volger)

- - -
haaknaald 4 mm
Annell Rapido
- - -

Veerle

Veerle

💙💙💚💙💙

Mieke (Fb volger)

- - -
haaknaald 3,5 mm
Svarta Faret Ulrika
- - -

Mieke

Mieke

Je ziet een heel andere kleurenkeuze dan die van mij.
Maar ook zo mooi, niet?!

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi deze temperatuur-deken. Heb er hier en op IG al verschillende voorbij zien komen. Ga bijna overstag om ook te beginnen, maar doet dat toch maar niet. Al genoeg leuke dingen te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie deken wordt het zeg. Echt zo leuk. Het patroon vind ik super tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!