maandag 8 april 2024

Temperatuurdeken, maart

Drie maanden verder,
elke dag 1 hexagon haken.
Voorlopig hou ik het nog vol, hahaha!


Je ziet dat er warmere temperaturen komen,
want de kleuren veranderen ook.


- - -
haaknaald 3,5 mm
Svarta Faret Tilda gekregen van Eddna
- - -


Ik ben nog altijd heel blij met mijn 
kleuren én garen keuze,
die ik van Eddna mocht ontvangen.

Ondertussen heb ik alle draadjes van de hexagons weggewerkt.
Wat een hoop tijd spaart op 31 december 2024, hihi.


Alle blogs van mijn temperatuurdeken 2024: KLIK.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige deken gaat dat worden zeg. En het leuke is, je weet nog niet hoe die er uiteindelijk uit gaat zien. Echt heel tof gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het idee van een temperatuurdeken heel leuk, maar ik zag altijd van die saaie voorbij komen, met elke dag een streep in de kleur van de dag of zo. Maar wow, de jouwe, wat wordt die schitterend! Knap dat je elke dag een hexagon haakt. Ik ben heel benieuwd hoe de deken er uiteindelijk uit gaat zien. Superslim dat je nu al steeds de draadjes wegwerkt, dat lijkt me geen leuk werkje om te doen als je prachtige deken eenmaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!