zondag 9 december 2018

Christmas mandala

Ken je de littleboxofcrochet nog? 
Ik bestelde die al enkele keren,
gewoon omdat ik me graag laat verwennen.


Je weet nooit vooraf wat er in de box zal zitten.
En je kan ten alle tijde je abonnement stopzetten en terug hervatten.



Voor de maand november was het een 'Christmas-mandala'.
En in de doos zit het garen, altijd heel wat meer dan nodig.
Alsook het patroon in een boek-vorm,
de haaknaald, een stitchmarker, stopnaald en een extra'tje.


Gelukkig was er ook een filmpje, exclusief voor wie de box bestelde,
om zo alles stap voor stap te volgen, heel handig voor mij.




Het is ook heel goed om je mandala te gaan 'blocken'.
Zo blijven de punten mooi zitten en rekt je haakwerk wat uit.
En ik bevestigde de mandala in een metalen ring, die ik al een half jaar liggen had.
Komt dus goed van pas.


Als extra'tje zat dit houten schaapje erbij,
dat ik naar eigen gevoel heb 'gepimpt'.
Dus nog een kersthanger in onze kerstboom.

---
haaknaald 3
yarn and colors musthave rood, groen, blauw
metalen ring (30 cm diameter) gekocht bij sostrenegene
---

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd, ik vind het echt een kerstster. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het niet maar het ziet er erg leuk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n cadeautje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat gaaf. Heel mooi is die geworden. Ik ken de little box of crochet. Ik heb de advent kalender dit jaar en wauw, wat gaaf (loop alleen een beetje achter hihi).
    Heel erg mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!