dinsdag 11 december 2018

Oh Denneboom...

Met de Kerstperiode voor de deur, 
wil ik me ook inzetten voor het goede doel...


Met heel veel plezier!
Je hebt er ook maar een 20 gram katoen voor nodig.
Ik koos voor katoen, omdat het resultaat mij mooier lijkt.
Maar je kan het ook gerust met acryl haken.


Je hebt per boompje 2 delen nodig, 
die je aan mekaar haakt met vasten.

---
haaknaald 2,5 of 3
katoen garen
(ik heb het voor een deel zelf aangepast, zodat het voor me 'klopte')

---

Deze kerstbomen worden verkocht ten voordele van de 'VZW Saying Goodbye'
De boompjes worden nog op een stokje geplaatst door hen 
en met een strikje gaan ze schitteren
op de plaatselijke kerstmarkt.

Heb jij ooit al iets gemaakt voor het goede doel?
Of ben je dat nog van plan?

5 opmerkingen:

  1. Jaaar geen kerstbomen. Ik heb dekentjes gehaakt voor te vroeg feboren baby s en mutsjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boompjes!
    En bijzonder door hun bestemming. Mooi om op deze manier iets voor het goede doel te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor alles wat ik na een jaar nog in huis heb en niet weggegeven is bij geboorte of verjaardag gaat in een grote doos naar gambia, soms naar een kraamen kinderkliniek, soms naar families.
    dit boompje staat ook nog op mijn te-doen-lijstje, misschien kom ik er volgend jaar aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds. Ik heb nog nooit iets gemaakt voor het goede doel. Ik vind dat mijn werkjes daar niet netjes genoeg voor zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstboompjes voor een mooi doel. In deze tijd valt het niet mee om uit alle doelen er één uit te kiezen. Hier wordt op een speciale kerstmarkt voor allerlei goede doelen verkocht. Daar kunnen ze altijd wel wat creatieve hulp gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!