maandag 31 december 2018

Overzicht 2018


Op de valreep toch een laatste blogbericht van 2018 schrijven...
Een jaar vol


VERRASSINGEN
Ik kreeg de kans om het assortiment van Langyarns te ontdekken.
Waarvoor dank!



UITDAGINGEN
Ik leerde sokken breien...

LIEFDE
De geboorte van Méline, mijn metekindje, 
zorgde ervoor dat ik heel wat haakte en breide voor haar...



BAK-PLEZIER
Ik blog er niet meer wekelijks over, 
maar dit waren 'top gerechten' afgelopen jaar.



CONTACTEN
Mijn eerste yarn diva party mag niet ontbreken in het overzicht.
De dag waar ik heel wat mede creatievelingen mocht ontmoeten
Met een grote dank je wel naar Christa, die het feest organiseerde.

Waar ik pronkte met mijn gehaakte riem.

Benieuwd wat volgend jaar zal brengen...
Tot in een creatief 2019.
Groetjes Fie x

5 opmerkingen:

  1. Productief jaar heb je achter de rug, heel mooi allemaal.
    Ik wens je een goed, gezond en creatief 2019 toe!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen maakte jij. Ben nu al benieuwd naar 2019. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een mooie dingen heb je gemaakt dit jaar, ik heb je blog met veel plezier gevolgd en zal het ook blijven volgen. Goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2019 gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een heel mooi jaar, dat het nieuwe jaar minstens zo goed zal zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen maakte je in 2018.
    Veel gezondheid en creativiteit voor 2019 gewenst!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!