zaterdag 30 december 2017

Mijn jaaroverzicht

Vandaag een overzicht van wat er voor mij 
qua bakken, boeken, breien én vooral haken 
in 2017 naar voor kwam.



BAKKEN
Deze lekkere bananentaart 
 werd het meest bekeken afgelopen jaar. 


Mijn 'recept' van de frisse limonade 


en de havermoutmuffins volgden.


BOEKEN
Het topboek voor mezelf van 2017 is 


gevolgd door de knuffels uit 'Mijn knuffels van sokkenwol'. 


Op plaats drie krijgt het boek, 
met zowel haak-als brei projecten 'Mooi van draad
een plaatsje in mijn boekenkast.


BREIEN
Ik ontdekte een nieuwe hobby, ergens in november... 
Dus is mijn Bernadette een echte topper, als je het mij vraagt.


En daarbij een blogbericht hoe alles begon: 


HAKEN
Een absolute haaktopper is mijn Crochet Leaf pouch.
 Het patroon is van Esther, 
en ik heb heel wat creaties van haar mogen testhaken. 


Ook uit een ander nieuw boek, haakte ik een dekentje voor Jules
dat ik wekelijks in mijn klas gebruik. 


Begin januari begon ik een CAL, 
die ik aan mijn ma cadeau gaf, nl. 'In Bloom kussen'.


Tot volgend jaar!

12 opmerkingen:

  1. Wat een produktief jaar had jij! En wat maakte je vele mooie en lekkere dingen! Alle goeds voor 2018! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig creatief jaar👍🏻 mooi overzicht!
    Voor 2018 een gelukkig, maar vooral een gezond jaar, met de creativiteit zit het al goed 😜
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi creatief jaar Sofie.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2018 toegewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie terugblik Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie dingen gemaakt in 2017.
    Leuk om te zien en lezen.
    Veel goeds voor 2018!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem31.12.17

    Super :-)
    Ik kijk al uit naar je brei-avonturen volgend jaar, en natuurlijk ook naar alle haakwerkjes (al dan niet voor je klas)...
    Veel creëer- en blogplezier in 2018!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jaar zo te zien, fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie en lekkere dingen heb je gemaakt,
    ben benieuwd wat je dit jaar allemaal gaat maken,

    gelukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk, gevarieerd overzicht, met al dat lekkers en moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een mooi resultaat van een creatief jaar. En zo zag ik nog veel meer voorbij komen. Ik wens je een gelukkig 2018 met veel inspiratie om er weer zo'n mooi en lekker jaar van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je was in 2017 echt een bezige creatieve bij. Wat heb je veel mooie en lekkere dingen gemaakt. Leuk om ze nog eens terug te zien in dit overzicht.
    Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief 2018 en hoop nog veel van jouw creaties op jouw blog te zien.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb weer eens een leesachterstand, maar wens je toch nog een fantastisch 2018!!!
    Ik moet elke keer lachen als ik die ‘big smile’ van Jules zie :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!