woensdag 30 december 2020

Overzicht 2020

Dan is het plots het einde van "dat jaar 2020".


Nooit gedacht,
dat we, bij het heffen van het glas op oudejaarsavond 2019,
zo'n jaar tegemoet gingen gaan...
Maar wel een jaar,
 waarin ik binnen mijn gezin heb genoten van 
het 'niks moet, maar mag!'- gevoel.
Gelukkig werden we binnen ons gezin én familie 
voorlopig nog gespaard van de corona ziekte.

foto van klik
 
En dan nu mijn traditionele top 3.
Iets waar ik stiekem elk jaar naar uitkijk.



Breien: Soho vest

Verder heb ik dit jaar super veel meer gebakken dan gewoonlijk,
mooie dingen gehaakt en
voor mezelf heel wat sokken en truien gebreid.
En in 2020 kreeg ik van Karin de kans om,
 als blogger te fungeren binnen het team van GekopHaken.

Dank je wel voor de fijne reacties die ik dit jaar mocht lezen. 
Op naar een creatief jaar,
waarin ik weer samen met andere mensen
 het jaar 2021 kan 'vieren'.
See you next year! 

 Overzicht 2019 - 20182017 -  2016 - 2015 - 2014 - 2013

2 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een mooi overzicht. Ik geniet er altijd van om jou projecten te zien, het geeft altijd inspiratie. Ik wens je een hele goede jaarwisseling toe en alvast een gelukkig, gezond en creatief 2021.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht.
    Goede jaarwisseling en tot in 2021!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!